Festligheter!

Ja i lördags fyllde kära Bina 20 år!  Klart att det firades! Blev förfest hemma hos mig, var bara fort fort fort med att byta från jobbkläder, in i duschen och på med festblåsan innan flera personer skulle hämtas vid bussen.
Var riktigt riktigt kul att se alla igen! Bar sedan mot Uppsala och utekrogen People.


Jag med födelsedagpinglan (här fortfarande 19)


Oskar och Maria var ju där med


I köket


Hugo,Zanke, Oskar och Maria



Martina, Robert, Olle och Sofie


Anni

Å Martina var ju med där=)

Min syster var med på ett hörn också

Jocke, Andre och Robin redo för en shot


Å i for den


Bina Maria Oskar o Jag


Kvällen var väl lika utsökt som denna kokostopp som Anni gilla=)


Var riktigt kul att se er igen tjejer!

Detta Måste vi göra om snart igen!

Sedan blev det jobb på lördagen efter ett få antal timmars sömn. Kvällen blev det utåt Östhammar för att kolla in spökligheterna på Bowlan. Inte lika kul som föregående dag, men är ju en helt annan sak där. Känt folk, musik, mindre dans och spindelväv överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0