Inte min grej...

Tänkte att jag skulle vara duktig att sätta upp lampan i hallen som jag nyinköpt på IKEA i lördags, i väntan på att pojkvännen kommer hem. Inte behöver det vara en sådan där killgrej att göra som jag först fick för mig att det var. Lite sladdar som ska kopplas in med olika färger, inte kan jag det, men en signal till kära pappsen för lite tips går ju.

Men att sätta upp en taklampa tror jag inte är en gjej för en kort tjej alltså! Inte mycket längre blir man med en stol, får stå på tå ändå. Hihi, nu rimmar jag ju... Var inte meningen det, men är väl en bra uppvärmning för julrimmen=) Med många om och men fick jag ju upp den på kroken, men ville lampan lysa då då? Nej, inte alls. Aja, tror jag lämnar det där åt någon händigare(A)

Kommentarer
Postat av: humle

men hallåra! när dyker du upp för mer shopping o shots? :) puss o kram!

2008-11-19 @ 12:26:06
Postat av: bina

liiiiiite trög uppdatering nu tycker jag ;D

2008-11-27 @ 16:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0