Jobb/intervju/uppdrag

Idag är jag ledig, och har lite tid att skriva. Förstår inte hur all tid kan rinna ur händerna på mig, har inte mer tid till så mycket mer än jobba, äta, ibland träna och lite mys med en kopp rött te med hjärtat innan man ramlar i säng.

I alla fall så finns det att uppdatera på jobbfronten. Har inte hört något mer om skyddsvakt, men det gör väl det samma.  Har nämligen fått en hel del dagar på ICA året ut. Har endast en vecka som är helt tom som det ser ut nu, men det kan ändras. Räkna ut att det var ca 25 pass jag fått och med det och antagligen liter vikariejobb och demostrationer i matbutiker klarar jag nog mig fint. Så har bestämt mig nu att sluta söka jobb för ett tag, eller bara leta efter sådana som är aktuella nästa år.

Min mamma ska även bli sjukskriven första december då hon ska operera foten och blir liggandes i 6 veckor, så kommer behöva gå ut med hundarna en hel del då, vilket är bra med jobb på hemmafronten.

Några dagar därefter ringer Svenska FinansMäklarna, o jah, de ville att jag skulle komma på arbetsintervju. De söker kundbokare per telefon och jag var där igår för att prata med dem. Gick väl rätt så bra, bara det att han som intervjua mig undrade om jag var för snäll för detta arbete, och om jag hade någe jävlar anama i mig. Fast min envishet verkade vara ett plus så han skulle tänka på det, och sa att han skulle ringa mig, eller att jag ringde till honom. Ska man ringa dem om de inte ringer mig? Nej, tycker inte om sådnt när de säger så.

Har även fått mina första uppdrag från Caliptus, ska stå och bjuda på Marsipanbröd på Coop Extra i Östhammar om två veckor och sedan blir det leverpastej på samma ställe några veckor senare. Inte något krävande direkt, för i andra uppdrag kan det vara lite mera avancerat med matlagning med i bilden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0