Efterlyses: Motivation!

Har ingen lust att träna,
Har ingen lust att laga mat,
har ingen lust för prövning i Eng B,
har ingen lust att plugga för prövningen,
har ingen lust att blogga,
har ingen lust att köpa julklappar...

Jag skulle behöva lite motivation. Släpa mig till trräningen idag, fastän jag glömde skor, fastän det är på en söndag kväll, fastän det går One Tree Hill på TVn då, fastän jag kämpa med att inte tänka att det var tråkigt.

Jobbat 9 timmars pass förra veckan, och ett 11. Inte konstig man är trött.

I lördags blev det glöggkväll för familj Andersson och Nyström. Jocke och jag hade bakat lussebullar, pepparkakor och madelsaffranskaka.

Har bestämt mig med för att vänta att köpa julklappar tills någon eventuell rea dyker upp. Får se om de blir massa reor omkrig lucia redan som de säger på radion.

Nej, skönt med helg säger jag bara. Nästa vecka blir det frukt och grönt med långa pass. Ledig fredag lördag=) Om inte ledigheten fanns skulle jag inte veta vad...

Fast motivation till att gå till jobbet saknar jag i inte, inte så länge man får betalt iaf.=)
Fast lite less blir jag att vara på samma ställe, med skoljobb som omväxling gör det lite roligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0