"Victor är kär i dig!"

Ja, nu lär min käre pojkvän se upp;) Hehe... Nej då, bara en helt vanlig dag på jobbet.

Efter en sådan här dag är jag full med energi! Jag har saknat det, och det känns så bra. Har ju inte varit en jobbig jobbdag idag precis. Har ritat, läste Ronny och Julia rymmer medans hela klassen hade tystläsning, haft rast stup i kvarten, spelat bollspelet king, ätit gratis mat, och ännu mera ritning och rast. Spelade även Vem där? på fritids som jag senare på eftermiddag förflytta mig till. EXAKT så enkelt och lugnt som jag haft det i USA, man vet inte hur bra man har det förrens man har något att jämföra med
.


Har aldrig uppskattat skolmaten så som jag gör nu mera. Den är ju hur god som helst, och man slipper ju laga den själv!

"Vet du en rolig lek? Man klär av sig naken, klättrar upp i ett träd och hänger sig uppochner som en papaya!" Förstår faktiskt inte vad barn får allt från.
 

När jag satt på ICA härom dagen i kassan blev jag påmind om en sak, när en grinande unge passerade och ville så gärna ha godis. Samma sak hände nästan mig på en idrottlektion jag hade för flera veckor sedan med 6-7 åringar. Då sitter en tjej kvar i ringen vi samlats i och gråter. Hur kunde hon hunnit gjort illa sig tänkte jag? "Jag är så sugen på pepsi!" sitter ungen och grinar. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta! Herregud! Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0