And I miss you Sweetie!

Kolla vad jag fick i posten för en ca vecka sedan! Den yngsta tjejen som jag tog hand om i USA skickade mig ett brev=)Hon är ju bara världens sötaste! åhh, vad jag saknar henne och systern. Även om de kunde vara grinungar ibland var de ju bara världens gullungar ändå.




Sött va?

På baksidan hade mamman hjälp till och skriva;
"Dear Mikaela,
We hope you are well. Alexandra wanted to write you a letter. She miss you veeery much.
All of a sudden she told me that one night.
Love Anita and Alexandra"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aww, vilken sötis, nu blev ju tom jag att sakna dem, haha. :)

2008-10-27 @ 07:33:23
URL: http://annahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0