Ikea-besök

Perfekt väder för shopping var det i går. Regn och grått! Så Jocke och jag tog bilen till Uppsala för att skaffa lite mer saker till lägenheten.

Sist vi var på Ikea var det stålande sol och varmt och skönt, och jag blev sur för att det var så fint ute. Men denna gång kunde vi inte åka hem med sängborden vi ville ha, platsen dem låg på ta-själv-lagret var nämligen tomt.

Denna förödelse mötte även oss denna gång, vägghyllorna i svartbrunt var slut! Det är sååå typiskt att leveransen skulle komma dagen efter. Så vi fick nöja oss med ett vitrinskåp, taklampa till sovrummet, badrumsmatta och andra småssaker som man lyckas plocka på sig.


Jag lyckades även hitta ett par ridbyxor som jag köpte på Stadium på rean. 799 kr kostade dem från början, medan den röda prislappen visade 199 kr. Helskodda var dem med så blev ett riktigt kalaspris. Har inte ägt ett par ridbyxor på år! Sist jag hade sådana på mig var nog på dressyrtävlingarna för 5 år sedan. Dom vita ridbyxorna ligger nerpackade i någon låda numera. Får väl ta ridningen mer seriöst nu när jag sattsat på ett par ridbyxor =)



Vitrinskåpet som älsklingen byggt ihop.
                                           

Hjärtat mitt<3



Ru

Kommentarer
Postat av: Bina

Mysigt ni verkar ha..:D Jo men du vet att min mamma flyttar till Gimo om 5 dar, så där kommer jag bo under hela min vistelse så då kan vi hänga många timmar :D hihi... The big day, vette fan egentligen. Jag vet att jag ska vara full med alla som vill vara fulla med mig, men har du nåt tips är jag öppen för förslag ;D

2008-10-10 @ 11:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0