Jobbnytt!

Vad har hänt på jobbfronten på den senaste tiden? Jo en hel del kan jag säga=)

* Har blivit anställd på företaget Caliptus som Butiksdemostratör!=D
* Var på skyddsvaktsmöte i fredags
* Ansökt till personlig assisten för en ung hästtjej (vill ha, vill ha)
* Ansökt till skyddsvakt, fick svar 1,5 timme senare!
* Imorgon ska jag ha telefonintervju angående skyddsvakt i Forsmark.

För övrigt har jag nog fått i hop 30-40 timmar dem senaste veckorna, och glad överraskad blev jag när lönebeskedet kom från kommunen där lönen är högre för vikarie än på ICA, plus semesterersättning! MUMMA!

Kommentarer
Postat av: Sjokvist

Mickan, shit vilken underhallande blogg!! Grattis till jobben =)Saknar dig stumpan! Massor med pussar och kramar!

2008-10-27 @ 01:00:03
Postat av: hum

gött!! sa ju att det skulle lösa sig :) puss

2008-10-27 @ 07:33:07
Postat av: Mikaela

Ja du hade så rätt H!! Ja nu rullar det på=) Tack Malin, kul att du hittat hit med! Saknar dig med!

2008-10-28 @ 19:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0