Saknar...

Om jag saknar detta jobb är bra sant!



Inte ett ansträngande jobb precis...



Fick vara med och se Alexandra utvecklas till en fisk i vattnet...



Älskar, älskar, älskar denna bild... (Liza som tagit den, thank you raring)

Visst gör dessa bildet en deprimerad när man inte vet när man får jobb igen. Man visste hur dagarna såg ut där borta och man behövde inte bekymra sig alls för jobb, snarare om man blev ledig till helgen. Men nu ni, mitt i skrivandets stund ringde Bettan från ICA som ville att jag kom och jobba 15-20 idag=) Känns som man kan dra ut en djup suck och känna att dagen är räddad.

På tisdag blir det idrottslektioner igen som gäller och ons,fre,sön blir det ICA. Veckan ser bra ut för tillfället=) Hoppas jag inte blir sjuk bara, känner mig halvdann idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0