Kändisnytt!



Idag var Roger Nordin från Rix FM  MorgonZoo in på ICA med sin pojkvän och handlade. Började titta lite mer på dem innan jag var säker på att det var dem, Rogers jacka avslöja nämligen det hela då han hade Radiologgan på den. 
 
För två somrar sedan handlade  dem av mig i kassan, men inte denna gång. Istället fick jag hjälpa dem att få rätt på bilnyklarna efter att ha glömt dem framme i kassan hos min kollega. Jag kommer fram och frågar om det inte var dem som just handla av henne, å jo visst var det de! Å sen frågar jag undrande vems nyklar det var som låg där, och visst stog det två män som fån på parkeringen och letade i jackfickorna. Man kunde nästan se hur den ena tänke högt "MEN VAD FAN!" Som tur kom jag till deras räddning=) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0