Torsdag

Började dagen med en ridtur på Boyen tillsammans med Liza och Dante. Ute och prasslade i lövens alla färger och med kylan lätt bitande om kinderna. Rightigt härligt och kunde inte bli bättre start på den lediga dagen. Gissar på att någon kommer ha ömma sittben i morgon...



Därefter cyklade jag hem och åt lite lunch och bakade bullar med mamma efter det. Försökte även få lite ordning på mitt rum som jag inte spenderat allt för mycket tid i på det senaste. Efter det kändes allt bara segt och jag försökte få mer gjort, men blev som trött.

Åkte med bussen senare till älskling som hade maten klar. Bäst för han det, för har annars stått två dagar i rad med maten färdig, annars hade jag nog gått i strejk. =)

Har ägnat kvällen här åt att måla spegeln som hänger i sovrummet. Tagit en kvällspromenad med och nu återstår en kopp te med bulle så klart och filmtittande skulle jag gissa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0