Kompistid

Är det inte bra typiskt att de ringer från dagiset och frågar om inte jag kunde komma i torsdags som vikarie. Det verkligen sved att säga nej, hade ju planer på Stockholm och att träffa Anna och Madde. Tacka även nej till lite jobb från ICA men åtog mig istället på lördagen, lika bra betalt då med=).



Så satt mig på tågrt mot kungliga huvudstaden torsdagsmorgon och blev uppmött av Ana Banana där=) Min USA kompis, som jag inte träffat på 2 månader. Tog T-banan ut till hennes kompis Matilda och åt lite lunch ihop innan vi åkte in till stan igen och gick in i en affär och sedan bara satt på ett fik i timmar. Det var mysigt=)

          Anna och Matilda

Sedan skulle jag träffa Madde med som jag inte hade sett på år och dagar, där pratar vi inte månader inte. Men det var sig likt, med henne och hemma där, förutom köket som var nybyggt då! 

På fredagen så var vi till Skärholmen och gick och kika lite i shopcentrumet och åt god lunch där. 
Kvällen bestod av lite småjäkt och utgång på Pans vid Gamla staden. Jätteläckra lokaler och riktigt bra musik, men en aning kyligt. 

Därefter var det bara upp tidigt tidigt lördag morgon för att ta sig hem och börja jobba vid 12 på ICA. Sedan bestod resten av helgen av jobb, jobb, jobb,  

Var riktigt kul att träffa pärlorna igen=) Naaajs...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en toppendag i Estockholmo! Det var verkligen kul att ses igen! Vi får se till att det blir lite oftare! ;)



2008-10-01 @ 10:28:32
URL: http://annahjort.blogg.se/
Postat av: Anonym

"- jag försöker ju göra det så osexigt jag bara kan, sluta nu!!!"





tack för hjälpen, by the way. hade aaaldrig kunnat klä av mig utan din hjälp, hehehe...





pusss!

2008-10-01 @ 15:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0