Annan dag påsk

Vart tar det fina vädret vägen när jag väl är ledig, eller snarare, var kommer alla molnen ifrån!?

Vaknade inte med solstrålarna som leta sig in mellan persiennerna, men skönt att få stiga upp lite senare än de senaste dagarna. Satte igång med att baka GI noll bröd på morgonen innan frukosten, på keso, ägg och ost. Blev som omelett fast man gjorde i ugnen.

Därefter var diskbänken full med skålar och bakverktyg, så var bara att snygga till och diska innan jag tog mig in till stan med syster för att gå på F&S gymmet.

Eftersom jag är värd i FS så får jag gå på pass och till och med gymma på alla FS i hela Sverige, bara att jag visar upp mitt Rikskort jag fick betala 100 kr för. Inte illa det! Räknade ut att jag inte varit på gymbesök de senaste 9 månaderna, så får se om det gjorde något underverk i kroppen i morgon. 20 min cross, 15 min rodd, 5 min spinning och 1 timmes styrka plus strech.

Och nu på kvällen har jag gjort piroger. Dock såg jag att vetemjölet inte riktigt skulle räcka, så gjorde en mix av grahamsmjöl, vetemjöl och rågmjöl som jag med tog slut på, men det räckte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0