Ansökt

Dåt finns det ingen återvändo. Och kan säga på en gång att jag inte var en av dem som fick Studera.nu server att inte klara trycket då den bombaderades med ansökningar till högskolor. Fast satt kvällen innan och ändra lite på ordningen, och hade ltie beslutsångest sådär. Vill ju helst inte komma in på mitt 5e val eller så, men kan sluta så, det vet jag.

Så här blev de 3 först i alla fall:

1. Dietist Göteborg
2. Hälsopromotion, inr kostvetenskap Göteborg
3. Kostvetare Uppsala

Känner mig lite orolig att betygen inte räcker till, nu när det är sjukt mycket flera som sökt än vanligt. Så ska plugga upp Geografi A har jag bestämt. Kan hjälpa lite grann förhoppningsvis. 

Men nu lägger vi det på is ett tag och tänker inte mer på det, för svaret kommer inte förrens i Juli, evigheter dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0