Fruktis tjejen




Var några småbarn som kom in på ICA, var och handlade med sin mamma. De var inte längre upp än till där grönsaksdisken är och stod och höll i kanten och hittade sig själva i speglarna som är ovanför alla paprikor, tomater och gurkorna. "Där är Lisa. Kolla där är Pelle"  Så söta, det fanns visst flera Pelle, tvillingsPelle som också var och handlade grönsaker=) De använde sina egna namn istället för att säga du och jag.

Minns själv när jag var i den åldern och upptäckte mig själv i speglarna, någon mer som minns?

Var för övrigt fullt med folk att handlade, så tomma som låderna blev idag innan jag ens hann fylla på dem har de inte varit på hela veckan. Glömde beställa mer gurka till helgen gjorde jag också. Opsi! Men kan säga det att det är inte det lättaste, occh jag som bara har beslutångest för vilka skor jag ska ha på mig, vad får jag inte då när jag själv måste beställa en jädrans massa bananlådor så helgen klarar sig, när jag väl kommit på ett bra antal och det känns bra, så återstår samma procedur x antal gånger innan jag gått igenom alla grönsaker och frukter vi har. De ni, inte det lättaste.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Step Up filmerna är grymt bra :)

2009-04-25 @ 10:09:32
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0