Här var det lite trögt

Eller segt skulle man också kunna kalla det. Men orken har legat på hyllan när min förkylning har slagit till, som för den delen börjar avta sakta men säkert. Och inte stoppar förkylning mig från att jobba, fasten jag känner mig som en snigel, med mycket extra slem i näsan.

Trodde faktiskt först att det var vinet jag kände av i Lördags när jag jobbade, det som jag drack kvällen innan när some good mates samlades tillsammans, en återträff med gymnasievänner. Riktigt trevligt. Men inte trevligt lördagen, men vid halv tre förstod jag att det inte var vin-dagen-efter-känningar jag hade.

Aja, nog om det. Nu till något helt annat! JAG HAR ÄNTLIGEN SÖKT! Till utbildningar i höst då vill säga. Men många tankar bubblar inom mig, tror jag ska gå till gamle syon för rådfrågning om jag nu ska lyckas få tag på henne. Är nämligen så att jag saknar 0.07 poäng till Hälsopromotionsprogrammet med inriktning Kostvetenskap som ligger på nummer 1.

Nog för mig för idag. Berättar mer om morgondagen så det händer grejer. Ska nämligen ta vara på all ledig tid då jag har min lediga dag för denna vecka.

Tjing tjing nu är det LOST som gäller för hela slanten, right Bina?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0