It´s happening again

Varför ska det upprepas? Känslan att känna sig utanför, glömd och oinformerad.

Att komma till jobbet och få frågan, var du där? och man ser bara ut som ett frågetecken. Jaha var det så säger du, nä hade jag ingen aning om att det ens var så. Ingen som har sagt något, inte ens nämt. Man känner sig bara dum.

För ett och ett halvt år sedan var det en viss person som gjorde mig sårad, ledsen och ensam. Hon kunde vara så jättekompis med alla andra, men inte mig. Hata är ett starkt ord, men jag verkligen hatar henne efter så hon behandlat mig, förökt undvika mig med flit, att ha en osäker känsla att man inte gillas, fast vi hade samma umgängskrets. Hur man känner att hennes tycke delas med andra, men en själv har ingen aning vad som egentligen är fel, vad man har gjort för fel.Man börjar tvivla på sig själv och leta felen som man måste ha. En falsk människa rakt egenom var vad hon var. Tack och lov var att hon förvann och jag kunde leva ut mina 6 resterande månader i USA utan att plågas. Bara en sån där sak som jag hållit hemligt bara för få av mina närmaste.

Flera saker på senaste som man skulle velat bli informarad om, men inte hört ett dyft om, utan hört efteråt, har upprepats om och om igen.

Det jag skulle vilja nu är att komma in i Göteborg så jag bara kommer bort härifrån, vill inte bo här längre.


Don´t care about me, I´m fine.

Inte första gången jag känner utanförskap, men varför? Ligger felet hos mig?


Kommentarer
Postat av: bina

..jag tycker om dig!

2009-04-20 @ 17:23:34
Postat av: Anonym

Jag med!!! Mycket!! <3

2009-04-20 @ 21:07:39
Postat av: humle

nej du är grym! du kan inte rå för att det finns idioter där ute som inte ser dig för vad du är!



2009-04-21 @ 10:44:58
Postat av: Mikaela

Tack underbara vänner! <3

2009-04-21 @ 21:55:41
URL: http://mikeila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0