Världens miss

Idag när jag stod på jobbet och delade vitkål och plasta in dem kom jag på en sak. Vems födelsedag hade jag inte glömt bort!? Och det var inte bara med några dagar vi pratar...



11 mars hade Helena sin 6 års födelsedag, smartypant jag tog hand om i USA. Förstår inte hur jag ens kom på det så där en månad efteråt ur bara luften med vitkål i handen. Herregus vad jag skäms, jag som lova mig själv att komma ihåg deras födelsedagar, och 8 månader efter jag åkt hem har jag minne som en guldfisk. Var inte så lätt som jag hade trott det skulle vara när man är tillbaka till sin egna värld igen. 

 Får väl skylla på den sega posten vi har här i Sverige och skicka något på momangen. Måste göra nått åt min miss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0