Back to work

En dag för tidigt. Ja, lika bra att gå ut hårt igen efter semestern, 9-20 pass. Kunde inte bli en bättre start, jag verkligen jublar inombords. Nej, men vad gör man inte då andra är skadade, och inte klarar lyfta gurklådorna.

Riktigt skönt att åka långt bort på semestern, för när jag kom hem så tänkte jag på att jag inte hade koll alls på dagspriset för jordgubbar, vilket jag annars har stenkoll på;) Och en annan sak som slog mig var att jag inte hade koll på veckans annonsvaror, annars vet jag nästkommande veckans varor en halv vecka innan. Icke påläst Ica nörd. Lite arbetsskadad sådär, men va tusan, har ju endast 2 veckor kvar nu... Känns lite underligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0