Hej då dejt

Igår spenderade jag min tisdagskväll med underbaraste Sabina. Plockade blåbär, pratade en massa, kollade på film och fick vara röksällskap ute på balkongen ett antal gånger. Så trevlig=)

Idag blev det dejt med Liza inne i Uppsala. Kollade in hennes nya lya, inte illa det där! En sväng till IKEA blev det med, hälsa på hästen lite snabbt och en massa andra butiker innan vi drog oss hem till henne igen för att skratta åt galenskaper i San Francisco. Bay to Breakers var en upplevelse vi sent kommer glömma:) Tur att vi har så roliga kort, så det är omöjligt att inte skratta sig tillbaka.

Imorgon sitter jag på tåget med min rosa resväska, en fet sådan och med en orange lapp kvar som påminner om övervikten den hade från USA, hoho. Den var inte att leka med.


Kommentarer
Postat av: binabus

ja kommer saaaaaaaaaakna dig ;(

2009-08-26 @ 23:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0