Tretiosista augusti

Någon Sabina verkar tycka att jag uppdaterar lite dålig, så här kommer lite news! :)

En skolmåndag bestånde av en massa information, ja nästan så det blev nästan lite för mycket då det bara strömma på med nya saker från klockan 10 till 15 när vi fick sluta. Samtidigt som man bekantar sig med allt trevliga kurskamrater som verkar helt toppen. Har faktiskt hittat två tjejer som bor här på Wieselgrensplatsen där jag bor, ena bor i något hus längre bort bara=) Alla är verkligen trevliga, har börjat bekantat mig med en del nu. Lunchade med ett tjejgäng på ett Café med riktigt god mat dagen till ära.

Sedan gick jag, Pernilla, som bor där jag bor, och Therese runt i butiker när vi slutat. Sedan började Therese och jag prata om något som jag tänkt på i några dagar sådär, har nämligen vart så sugen på att spela volleyboll! Visade sig att hon hade spelat det för flera år sedan och det slutade med att hon följde med på en träning på kvällen.

Var bara hem och böt om, fick i mig mat och iväg igen. Sedan var det 2 timmars träning, och jag tror det det var för mycket för mitt huvud att kunna ta in mera för dagen, så träningen gick inte alls bra, jag låste mig helt i huvudet, kunde inte fokusera och varje ny övning fick mig att tappa självförtroendet helt. Haha, som inte nog med det så stukade jag tummen med. Egentligen inte så konstigt då det verkligen har varit en heldag med nya saker och människor.



Nathalie och Pernilla - hisingentjejer

Ett nytt ansikte för dagen, minns dock inte hennes namn då det nog försvann under volleybollträningen



Anna och Pernilla



Min nya skola - Pedagogen


Imorgon är jag skolledig:) Dock ska jag dit vid 4 då nollningen börjar!


Kommentarer
Postat av: bina

bra där :) vare ikväll det var pubrunda?

2009-09-01 @ 10:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0