Drömmer mig bort innan drömmarna tar vid



Saknar sommaren.... Härliga, ljuva somriga sommaren!

Roligt att höra att det kommit en del snö hemma, här i götet är det mest blött och kallt! Nej, ska bli riktigt skönt att komma hem och ladda batterierna, leka med hundarna som jag saknar och lillsis med så klart! Ska bli härligt och komma hem och se hur mamma har skapat ett fint hem smyckat i stämningsfullt julpynt! Bara längtar att få äta frukost i vårat nya uterum, och se på den vita snön som lyser upp morgonen, och inte alls så mörkt och trist som det nu är.

Nej kanske är snö och vinter jag saknar.... Båda årstiderna är i alla fall grymt mysiga på sina sätt. Få se om det är barfota brunbrända fötter som springer i det gröna gräset jag drömmer i natt om eller snöflingor som dinglar sin bana ner mot marken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0