Vilken vecka

Sitter inte still för en minut. Jo, där ljög jag! Under projektaretet händer det att jag gör det, men knappt annars.

Hur är det nu att flyttat in på nya stället då? Knappt så jag har hunnit känna efter, då jag mestadels springer ut och in från lägenheten.

I måndags fixa och trixa jag och Therese med lägenheten.

Tisdag var jag på spinningpass och sedan på bio, New moon=) Tyckte den var bra!

Onsdag blev det igångspark av innebandyturneringen Lusseblixten. Kvällen avslutades med att trion gjorde ett besök på IKEA in på småminuterna innan stängning, och när vi kom hem blev det Sunes Jul och Bonde söker fru-mys!

Torsdag blev det skivstångnötning inför min andra chans som jag hoppas äger rum nästa vecka, kvällen
avslutades med en julkonsert på 3 timmar, med härlig musik och mestadels operasång.

Fredagen fortsatte innebandyturneringen, slutade på andra plats med MHM Ravens. Och med lite om och med fick vi oss en idolkväll trots allt! Oddsen var inte bra där ett tag då vi inte har tv på nya stället och alla andra verkade göra allt utom idol!

Ja och alla dagar har vi med gjort skolarbete med föreläsningar och projektarbete!! Vilken fullmatad vecka så att säga!!


Annars tycker jag det är helt toppen att bo med dessa härliga smålänningar! Att vi klickar så bra är verkligen superkul! Har skrattat mig till sömns om kvällarna.

Nej dags att sova och se vad helgen väntar! men nu vet ni varför jag inte har skrivit så mycket här...




Sa jag att vi var sletna efter denna veckodagsveckan?!  Här är våran nya soffa och mina nya roomies! Jag bara älskar våran tapet i vardagsrummet! Är så läcker i ljussken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0