BOLT

Då var det bara åter igen att lägga ner sina planer på plugg. ICA ringde, och eftersom jag ska till Sthlm i morgon med Sofie, så är det svårt att säga nej. Och jag som hade planerat att vara duktig att träna både grammatik och allt, och läsa en del. Får väl ta med mig det på lunchen då.

Sa i från sista timmarna ändå, har ju lovat att gå på bio med Sara och Jocke. Sara är grannungen vi får låna ikväll för att se på BOLT, som ICA bjuder på visning i Stavby. Så den planen fortsätter hålla. 9-17 blir tajt ändå, då mat ska göras däremellan och bion som börjar 18. Men jag är van, så som min vardag börjar se ut nu. Omplanering, jobb och mindre gjort på göra listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0