Extramorsa vs. vikarie

Andra dagen avklarad som vikarie på Hammarskolan här i Gimo. Vad dem testa mig igår, men sista lektionen var de några killar som erkände att det inte gick att lura mig. Men visst utnyttjar det minsta lilla tveksamhet från min sida, som mestadels har med tiden att göra, när de får gå från matsalen och så rasterna.  Deras rutiner som jag inte vet så mycket om. (Precis som det var när man själv hade vikarier)

Igår kändes det som jag extraknäckte som extramamma, idag var jag vikarie. Vilken skillnad det kan vara. Hade bild sista lektion där till och med jag rita lite. Ibland är det inte så ansträngande=) Nu vet de var skåpet står!
Imorgon ska vi ut och åka pulka!


Kommentarer
Postat av: Oskar

säger ju att det inte är så svårt att få slynglarna att lyssna ;)

2009-02-24 @ 21:49:36
URL: http://oskariustankar..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0