Frukt och grönt

Klara mig igenom en hel jobbardag. Var pigg i morse och man känner skillnad emot när man är som hängigast. Fast har haft en täppt näsa så jag har låtit som en kråka, och ibland har huvudet känts som en ballong när man lyft för tunga saker.

Har avancerat mig vad det gäller frukt och gröntavdelningen på ICA. Har gått från att lärt mig skriva ut skyltar till att göra fruktordern till kommande dag. Är lite svårt och blir lite fel ibland, som 6 kg chilifrukt i stället för 1 kg (så mycket går det riktigt inte åt). Det är kul när man lär sig något nytt, och man lär sig av sina misstag.

Fast ibland är det bra tungt, vet inte hur många kilon man lyfter hit och dit om dagen, men en banankartong är ungefär 15 kilo och kommer runt 10 sådana om dagen som man först måste lasta av, sedan under dagen måste det fyllas på. 2 st varannan timme. Är ett jäkla massa lyft och tunga grejor i alla fall, en sak som är säker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0