MMM... Magnum!

Blev lagom frestad av 2009 nya glassnyheter. Startfältet för årets debutanter är Magnum Temptation Carmel & Almonds, Ben&Jerry´s Wich, Nogger Mint, Solero Berry Berry, Lemon Age, Magnum Temptation Chocolate och Sandwich Stracciatella.

Magnum är klart en favorit bland alla smaker. Magnum Strawberry White med vit chokladhölje får mig bara att rysa. Hoppas dem nya inte gör mig besviken i sommar! Nogger Mint tycker jag låter spännande med, och Solero brukar alltid vara lika avsvalkande och läskande på samma gång.

Nej, ännu väntar jag lite med att smaka av glass, även om solen strålande med sin närvaro idag och till och med värmde ryggen samtidigt! Snön får smälta först, sedan är det bara frossa i glass! Mmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0