Ny träningsoutfit

I rött och vitt, med Friskis & Svettis loggan på skuttar jag mera runt i på träningen nuförtiden! Jo, har nämligen blivit Friskis och Svettis värd, vilket innebär att man hjälper gympaledaren med musiken och tar betalt och så.  Fick kläderna i söndags, fast har inte använt dem än, premiär på skivstångspasset i morgon!

Ikväll blev det däremot andra träningskläder. Dans Raggar/Dancehall som stod på schemat. Som tur kunde jag smita tidigare från jobbet så jag kunde ta mig dit. Roligt är det, men hjärnan jobbar på högvarv med nya biten av koreografin vi lär oss. Den från förra veckan sitter rätt så bra, men sedan snavar jag över min egna fötter och tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0