Ute till sjöss

Ja, idag har jag spenderat lördagseftermiddagen ute på Ålands hav. Jag, Joakim och hans killkompisar (så kallade björnligan) tog nämligen en sväng med Eckerölinjen över till Åland och tillbaka igen. Och nu behöver man ju inte kliva av båten när den lägger till i Eckerö, så det var skönt att få sitta kvar i Klubb Kuling hela tiden.

Fast blev ju en sväng till Taxfreen med, och oj oj oj vad svårt det är att ha godisstop ibland. Är så svag för lakris, det är det allra godaste! Stolt blev man ändå att kunna hålla emot trycket, med lite lakristuggumi som hjälp som dock inte alls är lika gott som de svarta lakrispingvinpastillerna, men det fick duga.

Tänkte sedan på refrängen och begav mig hem då jag ska upp och jobba imorgon. Frukt och grönt 8-17, sedan eventuellt träning efter det. Men det lutar mer att hem och plugga direkt efter jag slutat. 20 dagar kvar nu till prövning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0