2009

Ett nytt år, nya planer, nya beslut och ett år att ta vara på!

Jamenvisst, det har ju vart ett 2009 nu i 20 dagar redan! Jo sant!

Jag har faktiskt struntat i nyårslöften, eller håller kvar i den jag har, att inte äta godis! I stort sätt är det oförändrat, men jag har med stor beslutsamhet tänkt bli mer duktig och ta tag i saker detta år, (så som denna bogg t.ex).

- Börja dansa ragga/ dancehall Start 3 feb
- Läsa en kurs på Uppsala Universitet.
Kina idag! Start 26 jan
- Uppdaterad bloggning
- Plugga upp Eng B. Prövning 20 mars
- Ytterligare en prövning om det skulle behövas
- Börja plugga med stort P! Kost och friskvårdsprogrammet i Göteborg!
- Har redan ställt mig i bostadskö
- Sluta vara en sådan soffpotatis så fort det blir helg. Mer av den sociala biten!
- Hälsa på vänner! Sabina, Madde, Martina, Maria, Anna och Oskar med kanske:P

Ja, så så ser det ut mina vänner!

So long!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Du, tycker att det låter otroligt bra att du ska komma och hälsa på mig!! (: Säg till i förväg bara så jag får baka ballerinakakor och findus kanelbullar! :D

2009-01-22 @ 11:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0