Bloggfnatt

Tycker att alla verkar komma igång med blogga igen, eller fixa till bloggen på ett eller annat sätt! Sabina, jag saknar dig! Var tog bloggbina vägen? Kom tillbaks!

Kunde inte haft det så mycket sämre på jobbet. Kallt, tråkigt, och bara stå där rakt uppochner i 8 timmar. Man slipar på öppningsfrasen så det låter så artit som möjligt "Smaka på lite salami här, peppar, choritzo och klassisk smak", men får ett klart och kort nej. Har bara lust att säga "Skit it da!"

Inte känner jag någon där heller på Coop, ingen man kan skoja med, ingen Ann-Marie som bestämmer si och så, ingen Kersin att tvista om tidningarna med, ingen Kalle att reta, ingen Jennie med maskothunden, ingen vimsig Inga-Lill, ingen Madde att gnälla träningsvärken på... Jo, ICA är så mycket bättre!

Inte blir man så motiverad att jobba den dagen det säger Kading! på kontot. Syns ju ordenligt att man slitit i December, varför då slita en fredag som denna. Men trots allt lyckades dessa 9 timmar ticka på framåt och hem kom jag äntligen! 

Kommentarer
Postat av: binan

Jag kommer igen du =) ja fixade en ny med ett vettigare namn och håller på att pimpa för fullt. sen ska jag skylta med den och så kommer jag skriva som aldrig förr....

NÄR KOMMER DU NER TILL MIG EGETNLIGEN DÅ?? IMORN?? puss på kinden!

2009-01-24 @ 00:44:59
Postat av: binan

här hittar du mig =)

2009-01-24 @ 01:23:37
URL: http://bbina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0