Rosa byxor ger respekt!

Det gick ju galant för lilla fröken på Vallonskolan. Ja, inte kan jag ju kalla mig lärare heller, för sådan utbildning har jag inte, så fröken passar mucho better. Blev helt förvånad hur trevliga alla ungar kunde vara! Alla hejade på en i korridoren. Och sedan blev jag åter förvånad att de kunde jobba på så bra som de gjorde. En hel lektion med en hel 8a som jobbade HELA tiden. Wow!

Fast sen var det lite mindre jobb för 6orna, de hade miljarder frågor, ville veta allt om min pojkvän och varför jag hade rosa jeans på mig. Körde lite hänga gubbe med dem i stället=)
_______________________________________________________________________________


Idag var jag bildlärare på Oland, imorgon ska jag tillbaka till Vallon, men bara nån timme sådär innan jag ska åka till Stockholm. Där ska jag uträtta lite saker och träffa Madeleino!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0