Sjuk

Frossa vs. svettnigar bestod de första timmarna av efter jag gått till sängs. Lyckades somna efter mycket spring upp efter Ipren och hostmedicin. Vid 8 i morse var jag betydligt piggare och med en jämn kroppstemratur som var behaglig under täcket.

Men bestämde mig för att sjukanmäla mig för säkerhets skull, skulle ha stått på Coop Forum i Gränby och bjudit på Chips och Choklad idag nämligen. Det är typiskt när man har fått det roligaste att dema, hade sett fram emot det. Men att stå där och hosta och vara trevlig samtidigt i 8 timmar.

Besök till vårcentralen blev det med, visade sig att jag hade en låg sänka, så tydligen har jag nått skit i kroppen. Skulle dock avvakta med det läkarn skrev ut, så får se om det blir någon god nattsömn inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0