Stockholm

Mötte upp Madde efter hon hade avslutat sin arbetsdag igår. Själv hade jag ju lagt min egen arbetsdag bakom mig för länge sedan, en och en halv timmes filmtittande med sexorna på morgonen, sedan gick jag hem vid kvart över 10.

I alla fall slog klockan 30 minuter över fyra, och jag kunde inte hitta på vart hon nu jobbade. Så slutade med att hon fick leta upp mig istället. Därefter blev det in mot city och handlade ett par skor och örhängen! Har märkt att jag bara unnar mig saker på rean nu för tiden, halva reapriset av 349kr, 174.50 alltså. 499 kroner kostade dem från början. Första paret skor jag köpt sedan jag kom hem! Starkt gjort måste jag säga med tanken på hur många par jag lyckades släpa hem med mig från staterna i bagaget. Örhängena var det 50% på med, vill säga 29kr för tre par.

Fast shoppa var inte allt vi gjorde, utan åt en bit mat när vi var klara med det och satt och pratade ett tag innan bion skulle börja. Kollade på Changeling med Angelina, så nu har jag bara Benjamin buttons otroliga liv kvar att se med Brad Pitt. Man måste ju se båda parterna.

Sen blev det försent för mig att hinna med någon buss och tåg, så fick sova hos Madde och åt lite pannkakor mitt i natten innan vi la oss=)

Kommentarer
Postat av: madelicious

aaaah... pannkakor... dreewl....

2009-01-30 @ 15:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0