Fruktis&Friskis

Ojoj, nu har det varit jobb för hela slanten. Och ska jag vara ärlig så tycker jag om att vara fruktis varannan dag. Vet inte varför det känns så, men andra dagen är det så tugnt, jobbigt att vara ansvarig för allt Frukt &Grönt handlar om, och jag som har svårt att be om hjälp när jag känner att tiden är knaper.  Igår var det tungt, och idag gick det som på räls. Imorgon är jag ledig! Jippie!

Inte nog med att jobbade 7-18 igår, så var det tugnt Friskis&Svettis-pass kl 19. Så bara att slänga i sig en macka och bege sig upp till sporthallen för att plocka fram högtalare med mera. Jäklar vad det sög i gräset! Benen blev tyngre än vanligt. Men riktigt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0