Magont!

Inte roligt det, avkänningar i magen var 10 min. Har varit så hela dagen. Det underliga är att jag känner mig hungrig efter att ha ätit.

Trots detta, trottsa jag och fick ett ryck med att städa och dona i lägenheten. Nu är även väskan från helgen helt uppackad!

Igår blev det hemgång till rundvägen efter jag hade slutat, norgebor som  var på besök. Grillning och bada tunna, så såg min måndagskväll ut. Med närmare eftertanke har jag ju inte sätt dessa jäntor på 4 år. Vadå växa om?! Haha...


Daisy och Tiffany 2005=) Dansar loss i Turkiet!

Barnvakt var man ju förr i tiden, kvällspromenad med Hanna och Tiffany. Daisy bakom kameran skulle jag gissa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0