Med facit i handen

9 juli, svarsbeskedet skulle eventuellt dyka upp. Efter två inloggningar på studera.nu så hade statusen ändrats, och det stod där Urvalsbesked 1. Spännande tänkte jag! För i nästa högerklickning skulle jag ju få veta hur jag låg till. Vågade knappt trycka, för ville jag veta nu efter all väntan?

Oj, vad besviken jag blev.... Kom in på 4 handsvalet. Mitt första handsval visste jag bara var att strunta i, dietist, men skulle ju bara ha med den för att. Reserv 293 YEY! Mitt andrahandsval trodde jag att jag hade goda chanser till, med tanke på att jag pluggat upp 2 betyg på senaste året, men ne-ej då, reserv 81 på Hälsopromotion inr Kost. Nej, rätt så kört där att ens komma in på urval 2 gissar jag på.

Reser 19 på Kostvetare, inte alls så tokig reservplats. Men vet inte om det är rätt program i alla fall för min del.

Antagen blev jag alla fall till kursen hälsopromotion.

Just nu vet jag inte vad jag vill göra. Men har lite tid att fundera över saken.

Åt helvete med reservplatser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0