Terrorister

Ja det är vad de är. Sommarens plåga. Ofrivillig blodgivare är vad jag blev.
 
Nej, men seriöst, trodde inte att det var så farligt när min syster sa att hon inte ens kunde ligga ute och sola mitt på dagen för dessa jävla mygg. Fick krupp när jag gick utomhus i Alunda. Nej, tack vet jag Gimo, även om man vaknar upp med svettpärlor i pannan då man badar i ett 30 gradigt varmt sovrum när man vaknar på morgonen. Men så mycket bättre om man jämför.

En axel blev ju söderbitem på en 10 min, och klia som bara den.


Kommentarer
Postat av: Jocke

Åh tusan, det där måste klia...

2009-07-03 @ 20:54:03
Postat av: Jocke

Det där måste klias som tusan..

2009-07-03 @ 20:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0