Glidit runt med Kung Carl Gustaf

Måste ju bara berätta hur kunglig min tisdag var. Nämligen så att jag, min syster och två av hennes kompisar cruza på Fyrisån från Uppsala till Skokloster med självaste Kung Carl Gustaf-båten. Ena kompisens hyresförening bjöd på buffé och båttrippen som vanligt fall ligger runt 350 rikstaler. Svårt att tacka nej där=).

Riktigt trevligt faktisk, fast buffén var kanske inte så mycket att hurra för, med endast 4 sorter att välja på. Fast det var räckor och gott, så klagar egentligen inte. Trevlig livemusik fick vi med hela turen. Och vilken underbar avrundning av kvällen det blev, Uppsala såg sagolik ut!

Så klart hade jag kameran med;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0