Jag måste bara VARNA

We are going to BULGARIEN babe!  Jag och mitt hjärta<3

Har suttit och spanat resor länge, ända sen april. Flexibel trodde jag var mitt förnamn, vilket gör att en sista minuten borde pass mig som handen i hansken, men inte denna vår. Dansföreställning, student och dans upptog min tid då priserna var så urkramade som det bara var möjligt.

Och så klart valde man semseterveckor då priserna är skyhöga. Nästan så man har fått svindel. Ett alternativ som vi då valt är reseauktion! Budade högst på resa till VARNA i Bulgarien, och vann! Så den 24 juli bär det av med packade väskor i en vecka med sånt som man v e r k l i g e n kan kalla semster. Åker med ving förresten, bor på 4 stjärningt hotell Erma. 100 meter till havet, 200 meter centrum.


Men nästa år blir det ändå en sista minuten, även om vi tjänade några tusingar på denna resa. Eller bokar lägenhet och flyg långt i förväg för att komma ner i pris ännu mer. Men vafan är inte student ännu och har varit värsta arbetsmyran, så såklart är det värt det. Vi kommer ha det så toppen! Eller hur hjärtat?=)

Kommentarer
Postat av: Hjärtat

Ja det kommer vi :)

2009-06-18 @ 19:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0