Sista minuten om en minut?

Är så grymt sugen på att bara släppa allt, åka iväg på semester. Slänga Geografiboken all världens längsta kast, blåsa upp luftmadrassen, bara slita av mig arbetskläderna och bara guppa där på medelhavet.

Fast först tar ju syster studenten på fredag=) Jippieyey vad jag skulle vilja göra om den dagen! Sedan är det personalfest till hemlig ort på lördag, stackars mig bara som ska va först på jobbet söndag morgon. Men sen har jag bara lust att styka onsdagen då jag inte har prövning, så att flyget kan vänta söndag kväll redan på mig! Kanske är dags att börja packa... solskyddsfaktor, klänning, flipflop .... och LUFTMADRASSEN!


Kommentarer
Postat av: bina

Så fin bild! =) You go girl, ja tar hand om sverige så länge =)

2009-06-03 @ 19:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0