Bada, levande ljus och massa mys

Sitter och väntar på att Liza och Malin ska komma hit och bada i min familjs vedeldade badtunna! Kom på att jag inte har hunnti med det i vinter ännu, snön ligger fortfarande kvar på baksidan så jag räknar det till vinter;)

Jobbade tidigare på ICA 8-14, helt slut på energi var jag då. Bättre nu när jag kom hem och fick ta det lugnt. Så längtar verkligen till brudarna kommer, att få krypa ner i det 40 grader varma vattnet och korka upp avkylt vin till det=)

Får se om det blir utgång efter det! Tänkte i alla fall äta gott under "the dark hour", då vi tänkte ljusa upp med levande ljus och mys. Låter som en lovande kväll tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0