Core pass

Var på mitt första Friskis&Svettis Corepass igår kväll. Kul med lite variation, då annars skivstång är på onsdagar. Det var inte lika pulshöjade träning, vilket leder mig lätt till gäspningar mitt under träningpasset. Kan inte hjälpa det, har  haft ett uppehåll nu med icke gäspningar under ett pass, men nu dök dom upp igen.

Men var skönt att få jobba med styrka i bålen. Inte ofta man känner sig motiverad att göra situps hemma, när det är så enkelt egentligen.

Känns som det är mycket på gång idag, nu måste jag bara tillbaka till skolan och avsluta med den sista lektionen idrottslektion jag ska hålla, sen kan jag sätta lite fart med matlagning, pluggning, och utprovning av glasögon=)


Tjing tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0