Ett år som Au Pair

Min bästa souvenir från mitt år i San Fransisco är något som jag har skrivit själv, med allt från glädje, nya saker, sorg, hemlängtan, värme, nyfunna vänner, äventyr, smådetaljer, citat, nya saker jag lärt mig, allt jag gjort, allt jag varit med om, barnens personlighet, om familjen jag bodde med, regn och tråkstunder, alla dessa filmkvällar, nya platser som utforskats, situationer som man aldrig ens kunnat drömma om, festligheter och kalas, IKEA besök, 4th of July, au pair möten, vänner och familj som kommit på besök, amerikansk fotbollsmatch, shopping och m.m.



Allt detta fick bli en egen bok, med allt jag skrivit på resdagboken.se. Inte så illa pinkat kan man säga med 207 sidor. Bästa julklappen från hjärtat mitt=) Fast han fick väl lite nys om att jag hade planer på att göra det, men sen att själv ta i tu med det blev beskyllt på framtiden, uppskjutet hela tiden tills man får den där tiden man söker som aldrig dyker upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0