Hibiskusblomma


Love this flower! De här är den tatueringen jag då tänkt på. Var och kollade med två tatueringställen i Uppsala i början av veckan, varav den senaste jag besökte var väldigt hjälpsam. Fast en del justering skulle då göras för få den snyggare, lite mycket ploj runt om.
 
Vet inte riktigt vad det är i denna som gör att jag gillar den, blomman eller själva konstrasten av svart och rött. Börjar känna ett osäkerheten börjar krypa fram, beslutsångest är min värsta fiende! Men en framtida tatuering skulle kanske likna något sådant, om jag nu ändå kunde se hur tatueraren tänkte... Fast bra lät det.  Så får se hur det blir med den biten!

Kommentarer
Postat av: Milla / Hälsofreak

Hej! :o) Jag trivs jättebra med att plugga här, tycker verkligen programmet är bra då det täcker in helheten på hälsa och inte bara kost eller bara träning osv! Många intressanta kurser och eftersom det är mycket pedagogik lär man sig mer om varför man beter sig som man gör osv :o) kram

2009-03-13 @ 22:11:15
URL: http://halsofreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0