Jobbhelg över

Har jobbat hela helgen på ICA, vilket har gått bra. I lördags skämta vi om att det måste ha varit någon senaste diet nyhet som stått på löpsedeln eller nått sånt, för alla verkligen strömma för att köpa chips, godis, choklad och läsk i alla dessa former. Var roligt att skämta med några kunder om det. Alla verkade bunka upp det med skålarna fulla där hemma framför tvn för att till förvåningen kolla på någon melodifesteval eller vad det nu var?

Själv satt jag där bakom kassan och visste inte vad jag själv skulle göra, men under kvällen fick jag 3 hembjudningar av vänner =)

När man själv fick sluta efter stängningen i lördags blev det till  Malin Söderberg jag gick till, till hennes nya lägenhet och där även Mathilda var med. Fick en trevlig lördag, satt och drack lite vin och öl i köket och snackade massa skit och vände ryggen mot tvn.

Söndag blev jobba och värd på skivstång och avslut med en smoothie och Beck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0