Söndag igen

Lekar lektes, 10 kroners drinkar/cider/öl/vin dracks, gudomlig god lasagn åts, trevlig folk träffades, skojiga låtar sjöngs, ja må dem leva sjöngs x antal gånger, riktigt god efterrätt i tre former avnjöts och så vidare. En riktigt trevlig kväll blev det som jag gissat på. Riktigt vad de hade ordnat med saker, blev helt häpen av beundran.





Snälla Martina lät oss sova i hennes frigebod. När jag vaknade på morgonen fick jag en sådan där sommarkänsla, hörde fåglarna kvittra och solen höll på och gå upp. Men sedan när Jocke gick ut för gå på toaletten knastra det i snön utanför och tog mig tillbaka till verkligheten.

Fast har bra många sommarminnen från den stugan, midsommar, sommar men även luciavaka.

Nu ska jag gå och lata mig det sista av söndagen som är kvar!


Kommentarer
Postat av: Oskar

Haha ja den där friggeboden kommer man ju ihåg... Hua hua ;)

2009-03-22 @ 23:10:25
URL: http://oskariustankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0