Tjejkvällen blev lyckad!

 Varmt i vattnet, åt en god ost och skinkrulle, och tände massa ljus och gjorde oss redo för utgång. Vi lyckades nästan helt med den svarta timmen, men att fixa till sig till fest utan musik är svårt, så några toner slank ur stereon. Och när vi kom till själva sminkningen så försökte vi först med bara tända ljus, men gav upp.

Tog bussen in mot stan, mot saluhallen mer korrekt. Hade trevlig fram tills jag kom på att min garderobsbiljett smitit ur min väska, och i förgäves stod jag i kö till jackorna två gånger och försökte på två galg bokstäver, men ingen jacka hittad. Så sluta med att jag gav upp, fick helt enkelt åka hem utan den. Som tur var la jag verkligen ut allt viktigt ur den, såsom nycklar och plånbok med busskort och allt. Var så nära att inte göra det, då jag som annars vill ha så lite på mig, men nu fick tjockisen till plånbok plats i lilla väskan, och nycklarna slank med av bara farten. Och med 2½ timmes sömn var det bara upp och jobba! Sliten var bara förnamnet.

Om det inte hade för att jag hade blivit fel smsad, då jag misstänker att den lilla gröna lappen fick sin flyktväg när jag öppna dragkedjan till väskan, eller vad tror du Oskar? Nej, lite mer skärpning där på alla Mikaelaor. Som tur var behövde jag inte vänta på att hämta ut den och missa bussen som Sabina brukar göra=) Kunde hämta ut den idag när jag ändå var i stan på Kina föreläsning.

Så som slutsats avslutar jag med ett litet tips, skriv ner nummret på galgbiljetten om man nu skulle tappa den, på mobil eller med penna på armen eller liknande, eller bara kolla på det och försöka memorisera om minnet är i funktion vill säga=). 

Jag och min bästa hjärtevän Liza med seta.


Och jag kvällen till ära körde på turkost, ögonskugga, leggins örhängen. Ja var väl det, till det hade jag då min rosa kjol. Nej, svart är inte så mycket för mig. I like färg!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Sorry sorry mickan, jag ber verkligen om ursäkt!

Och jag tar på mig ansvaret... NOT ;)

Men det var tur att du fixade jackan i alla fall! Fniss

2009-03-31 @ 19:55:41
URL: http://oskariustankar.blogg.se/
Postat av: Liza

Tur att du tog den snyggaste bilden på mig ^^ haha!

2009-04-01 @ 08:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0