Glasögonorm


Nu har jag haft hem mina 6 bågar jag kryssade i på internet, och fick dem redan dagen därpå i brevlådan. Imponerande! Inte ser det väl allt för konstigt ut? Men det kommer inte vara allt för många som kommer se mig i glasögon, då jag ser bra på nära håll, så bli glasögon när jag kör bil och på föreläsningar och m.m.

Betalade 290 kr för synundersökningen och glasögonen får jag betala 425 kr för, men med 145 kronor i rabatt om man beställer paret inom 6 veckor efter  undersökningen. Så totalt slutar allt som allt på summan 570 kronor. Inte illa säger jag! Så tack vare favoptic.com behöver inte glasögon kosta skjortan!




Fick två favoriter jag fick svårt att välja mellan, en svart båge med rosa innanför och strass på utsidan. Andra paret var lila och lite mindre i formen. Detta blev dem jag tillslut valt [bild nedan].

Nu väntar jag bara på att dem ska göras i min styrka och snart kommer det nog dimpa ner ett paket med en utvald båge i som blir mina glasögon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förut hade jag en D40.. men den blev otroligt sliten efter några år.. för ett par månader sedan köpte jag en ny, D90, Nikon D90, ÄLSKAR den! Den allra nyaste från dem och den första med filmfunktion! Fast hela kalaset gick ju på 15 000 då hehe men det var det värt!

2009-03-26 @ 09:16:57
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Linda

Gomorron!

Hoppas du får en härlig torsdag :D

du passar ju bra!

2009-03-26 @ 09:27:37
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0