Your bank account is now closed!

Nu är det äntligen gjort! Efter en tids fördröjande (mer än ett halvår), så har jag tillslut lyckats avsluta mitt amerikanska bakkonto. Wiihu för mig!

Hade det inte varit för att jag räkna fel på 10 dollar som återstod på kontot, hade det varit nedlagt för länge sedan. Men men..

Fast jag gjorde ett tappert försök i december, men blev omkopplad på Wellsfargo då jag fortfarande hade a small amount kvar på kontot, nämligen 38 cent. Och när de fråga om mitt amerikanska personnummer, så hade jag inte det framför mig. Och där har de inga logiska siffror direkt, så kunde inte heller gissa.

Och jag som har gått och tänkt på tidsskillnaden hela tiden, och nu såg jag att de hade service 24/7, det var ju typiskt.  Men nu är det gjort! Mitt nyårslöfte att ta tag i saker håller i sig. Har en till sak på G som jag ska ta tag i på måndag, men mer om det senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, poor old visa. :)

2009-03-13 @ 22:09:40
URL: http://annahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0